Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu. Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti. Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat
Připojíte-li se k týmu ALGECO, budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.
____________________________________________________________________________________________________
Společnost ALGECO je spolehlivým dodavatelem modulárních staveb a zodpovědným partnerem stovek spokojených zákazníků. Mimo obytné kontejnery, stavební buňky a skladové kontejnery dodáváme také kompletní modulární stavby firemních či školských zařízení. Kancelářské a skladové prostorové řešení, vybavení staveniště a kompletní servis pro eventy. Nedílnou součástí našeho portfolia je také komplexní SERVIS 360°.
Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!
Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:
Obchodní referent / Inside sales
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní náplň:
- Kompletní péče o svěřené portfolio klientů, a to převážně ze zázemí kanceláře v Praze – Uhříněvsi
- Péče o obchodní záležitosti od přijetí poptávky od klienta po zpracování obchodní nabídky
- Tvorba obchodních nabídek a klientských smluv
- Odpovědnost za dosažené výsledky a jejich reporting
- Rozvoj stávající klientely společnosti
- Vyhledávání nových obchodních příležitostí
- Rozvoj aktivit společnosti a podílu na trhu
- Komunikace se zákazníky a partnery společnosti
- Poskytování servisních a prodejních služeb společnosti
- Vedení evidence a obchodní dokumentace
Profil kandidáta:
- SŠ/VŠ vzdělání obchodního/ekonomického směru
- Prokazatelná úspěšná praxe na obdobné pozici
- ŘP skupiny B, další skupiny výhodou
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Odpovědný přístup k práci, orientace na zákazníka
- Schopnost pracovat v dynamickém prostředí
- Spolehlivost, pečlivost, samostatnost, loajálnost, flexibilita
- Schopnost týmové práce
Můžete se těšit na:
- Rozmanitou práci v prostředí silné nadnárodní společnosti, kde budete součástí projektů, které mají smysl
- Příjemné a dynamické pracovní prostření, podporující kolektiv
- Flexibilní rozvržení pracovních aktivit v rámci týdne
- Motivující měsíční finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
- Pravidelnou valorizaci mzdy
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
- Volitelný příspěvek na penzijní/životní pojištění nebo DIP po 1. roce ve společnosti
- Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
- Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti, příspěvky při svatbě či narození dítěte
- Možnost osobního i profesního rozvoje
- Práci na zajímavých projektech, podílení se na projektovém řízení
- Očekávaný datum nástupu: ihned, popř. dle dohody
- Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860