Obchodní zástupce

Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu. Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti. Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat

Připojíte-li se k týmu ALGECO,  budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.

____________________________________________________________________________________________________

Společnost ALGECO je spolehlivým dodavatelem modulárních staveb a zodpovědným partnerem stovek spokojených zákazníků. Mimo obytné kontejnery, stavební buňky a skladové kontejnery dodáváme také kompletní modulární stavby firemních či školských zařízení. Kancelářské a skladové prostorové řešení, vybavení staveniště a kompletní servis pro eventy. Nedílnou součástí našeho portfolia je také komplexní SERVIS 360°.

 

Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!

Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:

Obchodní zástupce

Se zázemím na obchodním zastoupení v Praze.

Pracovní náplň:

  • Každodenní péče o svěřené portfolio klientů, rozvoj dlouhodobých vztahů se zákazníky
  • Vyhledávání nových obchodních příležitostí v oblasti pronájmu a prodeje modulárních staveb
  • Poskytování profesionálních služeb SERVIS 360 v prémiových sektorech
  • Rozvoj strategických aktivit společnosti a zvyšování podílu na trhu modulárních staveb
  • Tvorba obchodních nabídek a klientských smluv, pravidelné schůzky s obchodními týmy
  • Aktivní práce v terénu, prezentace služeb společnosti v souladu s firemní politikou a obchodní strategií
  • Prezentace a reporting výsledků vedení společnosti

 

Profil kandidáta:

  • Praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
  • SŠ/VŠ vzdělání obchodního/ekonomického směru
  • ŘP skupiny B, další skupiny výhodou
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
  • Odpovědný přístup k práci
  • Schopnost pracovat v dynamickém prostředí
  • Spolehlivost, pečlivost, samostatnost, loajálnost, flexibilita
  • Schopnost týmové práce
  • Reprezentativní a profesionální vystupování

 

Můžete se těšit na:

  • Zajímavou práci v prostředí silné nadnárodní společnosti
  • Příjemné a dynamické pracovní prostření, maximální podporu mateřské pobočky
  • Flexibilní rozvržení pracovních aktivit v rámci týdne
  • Služební vůz i pro soukromé účely
  • Motivující měsíční finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
  • Pravidelnou valorizaci mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování v hodnotě 105 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
  • Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
  • Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti
  • Příspěvky při svatbě či narození dítěte
  • Možnost osobního i profesního rozvoje
  • Práci na zajímavých projektech
  • Očekávaný datum nástupu: ihned, popř. dle dohody
  • Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

 

Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:

Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860

 

 

ALGECO Service Dame

Máte projekt nebo se chcete dozvědět více o našich řešeních?

Naši odborníci Vám jsou k dispozici od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 17.00 hodin.
 

Zavoláme Vám zpět

Our SERVIS 360°

Equipment – packages


  • Furniture
  • Kitchenettes
  • Sanitary accessories
Equipment – packages

Technical equipment – packages


  • Networks
  • Communications
  • Air-conditionin
Technical equipment – packages

Security – packages


  • Fire detection and alarm systems
  • Security equipment
  • Insurance
  • Maintenance
Security – packages