Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu. Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti. Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat
Připojíte-li se k týmu ALGECO, budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.
____________________________________________________________________________________________________
Společnost ALGECO je lídrem v oblasti modulárních stavebních řešení v Evropě. Včetně inovativního konceptu "360 Service" s vybavením a doplňkovými službami poskytujeme modulární řešení pro nejrůznější potřeby podniků, včetně stavenišť, průmyslových zařízení, veřejného sektoru, obchodů, kanceláří, komerčních akcí a skladů. Naše modulární stavby zaručují rychlou montáž, moderní design, komfort a bezpečnost. Skupina ALGECO působí po celém světě.
Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!
Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:
Obchodní referent / Inside Sales
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní náplň:
- Každodenní péče o svěřené portfolio klientů
- Odpovědnost za dosažené výsledky a jejich reporting
- Rozvoj stávající klientely společnosti
- Vyhledávání nových obchodních příležitostí
- Rozvoj aktivit společnosti a podílu na trhu
- Poskytování profesionálních služeb
- péče o obchodní záležitosti od přijetí poptávky od klienta po zpracování obchodní nabídky
- tvorba obchodních nabídek a klientských smluv
- komunikace se zákazníky a partnery společnosti
- poskytování servisních a prodejních služeb společnosti
- Vedení evidence a obchodní dokumentace
Profil kandidáta:
- Minimální praxe v obchodu či servisní organizaci 3 roky
- SŠ/VŠ vzdělání obchodního/ekonomického směru
- ŘP skupiny B, další skupiny výhodou
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
- Německý jazyk (výhodou)
- Odpovědný přístup k práci
- Schopnost pracovat v dynamickém prostředí
- Spolehlivost, pečlivost, samostatnost, loajálnost, flexibilita
- Schopnost týmové práce
Můžete se těšit na:
- Zajímavou práci v prostředí silné nadnárodní společnosti
- Příjemné a dynamické pracovní prostření
- Flexibilní rozvržení pracovních aktivit v rámci týdne
- Motivující měsíční finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
- Pravidelnou valorizaci mzdy
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování v hodnotě 105 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
- Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
- Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti
- Příspěvky při svatbě či narození dítěte
- Možnost osobního i profesního rozvoje
- Práci na zajímavých projektech
- Očekávaný datum nástupu: ihned, popř. dle dohody
- Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou