Obchodní referent / Inside Sales

Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu. Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti. Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat

Připojíte-li se k týmu ALGECO,  budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.

____________________________________________________________________________________________________

Společnost ALGECO je lídrem v oblasti modulárních stavebních řešení v Evropě. Včetně inovativního konceptu "360 Service" s vybavením a doplňkovými službami poskytujeme modulární řešení pro nejrůznější potřeby podniků, včetně stavenišť, průmyslových zařízení, veřejného sektoru, obchodů, kanceláří, komerčních akcí a skladů. Naše modulární stavby zaručují rychlou montáž, moderní design, komfort a bezpečnost. Skupina ALGECO působí po celém světě.

 

Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!

Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:

 Obchodní referent / Inside Sales

Místo výkonu práce: Praha

Pracovní náplň​:

  • Každodenní péče o svěřené portfolio klientů
  • Odpovědnost za dosažené výsledky a jejich reporting
  • Rozvoj stávající klientely společnosti
  • Vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • Rozvoj aktivit společnosti a podílu na trhu
  • Poskytování profesionálních služeb
  • péče o obchodní záležitosti od přijetí poptávky od klienta po zpracování obchodní nabídky
  • tvorba obchodních nabídek a klientských smluv
  • komunikace se zákazníky a partnery společnosti
  • poskytování servisních a prodejních služeb společnosti
  • Vedení evidence a obchodní dokumentace


Profil kandidáta​:

  • Minimální praxe v obchodu či servisní organizaci 3 roky
  • SŠ/VŠ vzdělání obchodního/ekonomického směru
  • ŘP skupiny B, další skupiny výhodou
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
  • Německý jazyk (výhodou)
  • Odpovědný přístup k práci
  • Schopnost pracovat v dynamickém prostředí
  • Spolehlivost, pečlivost, samostatnost, loajálnost, flexibilita
  • Schopnost týmové práce

 

Můžete se těšit na:

  • Zajímavou práci v prostředí silné nadnárodní společnosti
  • Příjemné a dynamické pracovní prostření
  • Flexibilní rozvržení pracovních aktivit v rámci týdne
  • Motivující měsíční finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
  • Pravidelnou valorizaci mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování v hodnotě 105 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
  • Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
  • Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti
  • Příspěvky při svatbě či narození dítěte
  • Možnost osobního i profesního rozvoje
  • Práci na zajímavých projektech
  • Očekávaný datum nástupu: ihned, popř. dle dohody
  • Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

 

ALGECO Service Dame

Máte projekt nebo se chcete dozvědět více o našich řešeních?

Naši odborníci Vám jsou k dispozici od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 17.00 hodin.
 

Zavoláme Vám zpět

Náš SERVIS 360°

Vybavení - balíčky


  • Nábytek
  • Kuchyňky
  • Sanitární doplňky

Technika - balíčky


  • Sítě
  • Komunikace
  • Klimatizační technika

Bezpečnost - balíčky


  • Požární bezpečnost
  • Bezpečnostní technika
  • Pojištění
  • Údržba