Key Account Manager pro Českou republiku

Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu. Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti. Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat

Připojíte-li se k týmu ALGECO,  budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.

____________________________________________________________________________________________________

Společnost ALGECO je lídrem v oblasti modulárních stavebních řešení v Evropě. Včetně inovativního konceptu "360 Service" s vybavením a doplňkovými službami poskytujeme modulární řešení pro nejrůznější potřeby podniků, včetně stavenišť, průmyslových zařízení, veřejného sektoru, obchodů, kanceláří, komerčních akcí a skladů. Naše modulární stavby zaručují rychlou montáž, moderní design, komfort a bezpečnost. Skupina ALGECO působí po celém světě.

 

Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!

Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:

 Key Account Manager

Se zázemím na obchodním zastoupení v Praze.

Pracovní náplň​:

  • Každodenní péče o svěřené portfolio klientů, rozvoj dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky
  • Vyhledávání nových obchodních příležitostí v oblasti pronájmu a prodeje modulárních staveb
  • Poskytování profesionálních služeb SERVIS 360 v prémiových sektorech
  • Rozvoj strategických aktivit společnosti a zvyšování podílu na trhu modulárních staveb
  • Tvorba obchodních nabídek a klientských smluv, pravidelné schůzky s obchodními týmy
  • Aktivní práce v terénu, prezentace služeb společnosti v souladu s firemní politikou a obchodní strategií
  • Prezentace a reporting výsledků vedení společnosti


Profil kandidáta​:

  • Praxe z obchodu či servisní organizace min. 3 roky
  • SŠ/VŠ vzdělání obchodního/ekonomického směru
  • ŘP skupiny B, další skupiny výhodou
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
  • Odpovědný přístup k práci
  • Schopnost pracovat v dynamickém prostředí
  • Spolehlivost, pečlivost, samostatnost, loajálnost, flexibilita
  • Schopnost týmové práce
  • Reprezentativní a profesionální vystupování

 

Můžete se těšit na:

  • Zajímavou práci v prostředí silné nadnárodní společnosti
  • Příjemné a dynamické pracovní prostření, maximální podporu mateřské pobočky
  • Flexibilní rozvržení pracovních aktivit v rámci týdne
  • Služební vůz i pro soukromé účely
  • Motivující měsíční finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
  • Pravidelnou valorizaci mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování v hodnotě 105 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
  • Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
  • Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti
  • Příspěvky při svatbě či narození dítěte
  • Možnost osobního i profesního rozvoje
  • Práci na zajímavých projektech
  • Očekávaný datum nástupu: ihned, popř. dle dohody
  • Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

 

ALGECO Service Dame

Máte projekt nebo se chcete dozvědět více o našich řešeních?

Naši odborníci Vám jsou k dispozici od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 17.00 hodin.
 

Zavoláme Vám zpět

Náš SERVIS 360°

Vybavení - balíčky


  • Nábytek
  • Kuchyňky
  • Sanitární doplňky

Technika - balíčky


  • Sítě
  • Komunikace
  • Klimatizační technika

Bezpečnost - balíčky


  • Požární bezpečnost
  • Bezpečnostní technika
  • Pojištění
  • Údržba