HSE Manager CZ&SK

Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu. Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti. Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat

Připojíte-li se k týmu ALGECO,  budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.

____________________________________________________________________________________________________

Společnost ALGECO je spolehlivým dodavatelem modulárních staveb a zodpovědným partnerem stovek spokojených zákazníků. Mimo obytné kontejnery, stavební buňky a skladové kontejnery dodáváme také kompletní modulární stavby firemních či školských zařízení. Kancelářské a skladové prostorové řešení, vybavení staveniště a kompletní servis pro eventy. Nedílnou součástí našeho portfolia je také komplexní SERVIS 360°.

 

Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!

Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:

HSE Manager CZ&SK

Místo výkonu práce: Spytihněv (popř. Praha nebo Trnava)

Pracovní náplň:

  • Komplexní odpovědnost za procesy v oblasti HSE
  • Zajištění dodržování právních norem a strategie společnosti
  • Koordinace a implementace zásad a předpisů v oblasti BOZP a ŽP
  • Odpovědnost za jejich aktivní dodržování na pobočkách zaměstnavatele v ČR a na Slovensku
  • Vytváření a aktualizace interní dokumentace v souladu s právními předpisy
  • Preventivní a kontrolní činnost na pracovištích zaměstnavatele
  • Identifikace a hodnocení rizik
  • Činnosti HSE champion
  • Zajišťování kvalifikačních školení pro zaměstnance
  • Vedení evidence aktuálních oprávnění zaměstnanců v oblasti BOZP
  • Organizace školení BOZP ve spolupráci s externím dodavatelem a HR oddělením
  • Pravidelné statistiky/výkazy v oblasti HSE
  • Komunikace a sdílení osvědčených postupů v oblasti BOZP napříč společností
  • Komunikace s kontrolními orgány státní správy
  • Udržování a koordinace ISO ve svěřené oblasti, příprava auditů

 

Profil kandidáta:

  • VŠ vzdělání
  • Nadšení pro práci v HSE
  • Min. 2 roky praxe v oblasti řízení bezpečnosti práce
  • Výhodou, nikoliv podmínkou certifikace v oblasti BOZP (odborná způsobilost k plnění úkolů v prevenci rizik dle zákona č. 309/2006 Sb.)
  • Další kvalifikace na úrovni osvědčení v oblasti životního prostředí výhodou.
  • Znalost norem a předpisů v oblasti BOZP, PO a odpadového hospodářství
  • Znalost anglického jazyka na úrovni denní komunikace (min B2)
  • Schopnost navazovat a udržovat dobré pracovní vztahy na všech úrovních
  • Výborné organizační dovednosti
  • Proaktivní přístup a schopnost stanovovat priority
  • Přirozená vůdčí osobnost a týmový hráč
  • Znalost sady MS Office
  • ŘP. Sk. B – ochota cestovat mezi pobočkami CZ&SK (Praha, Spytihněv, Trnava)

 

Můžete se těšit na:

  • Zajímavou práci v prostředí stabilní nadnárodní společnosti
  • Silnou komunitu HSE kolegů napříč společností a maximální podporu vedení
  • Příjemné a dynamické pracovní prostření
  • Flexibilní rozvržení pracovních aktivit
  • Motivující finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
  • Pravidelnou valorizaci mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
  • Volitelný příspěvek na penzijní/životní pojištění nebo DIP po 1. roce ve společnosti
  • Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
  • Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti
  • Příspěvky při svatbě a narození dítěte
  • Podporu Vašeho osobního i profesního rozvoje
  • Práci na zajímavých projektech
  • Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

 

Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:

Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860

 

 

ALGECO Service Dame

Máte projekt nebo se chcete dozvědět více o našich řešeních?

Naši odborníci Vám jsou k dispozici od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 17.00 hodin.
 

Zavoláme Vám zpět

Náš SERVIS 360°

Vybavení - balíčky


  • Nábytek
  • Kuchyňky
  • Sanitární doplňky
Vybavení - balíčky

Technika - balíčky


  • Sítě
  • Komunikace
  • Klimatizační technika
Technika - balíčky

Bezpečnost - balíčky


  • Požární bezpečnost
  • Bezpečnostní technika
  • Pojištění
  • Údržba
Bezpečnost - balíčky